Tuesday, July 25, 2006

TENSIONNYA!!!!

Bengang giler mlm tadi. Aku nie tak habis2 tension pasal maid. Maid baru tak sampai2 lagi, actually baru pilih malam tadi, sedangkan maid pinjam dah dok kat umah aku dekat nak 2 bulan. Aku pun tak tau nak kata kat mana silapnya....Agent? Hampeh betoii....Dah tu immediately dia nak hantar maid pinjam aku nie balik sbb pasport dia dah nak mati. Senang2 je dia bagi aku pinjam maid lain pulak yg ada experience jaga org tua 6 tahun. And of course, tak pandai langsung jaga budak. Nie yg aku tak senang duduk nie. Mintak dijauhkan lah benda tak baik terjadi. Kalau si Aidiel tu bolehler dia report, nie si Alisa? Susahnyer.....

Dahlah si Ariff tu dah sayang kat maid pinjam aku tu. Maid tu pulak nak balik sbb ada hal yg ptg. kat Indon tu. Kesian kat anak2.Tension jer.....Hubby pun byk keje, selalu outstation, aku jugak yg nak pikul semuanya....
Stressful betoii.... SABAR JE LE.....

Camne nak concentrate kat study??? Kalau asyik kita yg nak sacrifice utk family.

Kesian aku.....

1 comment:

Ella said...

hi U... sian nya dengan U pasal maids nie... tak pe U sabo byk2 k... hmmm even tahu cakap mmg senangkan... tp I harap U pikir +ve yer... take care