Thursday, April 17, 2008

POSTGRADUATE SEMINAR- post

Alhamdulillah....dah lepas seminar....

I think I've done the best that i can, and for the question and answer parts I've answered as usual manners except for the favourite question which is very difficult to explain....

Anyway, I've passed one obstacles and hoping to finish up this PhD successfully soon.

Lastly, so passionate with this song...the lyrics really stimulate and give me spiritual encouragement and motivation....

HANYA DI MERCU - Ayu OIAM

Mimpi dan harapan
Bagai duri yang mencengkam
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpanTerpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencubaBila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani
Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citakuDi mercu

Mimpi dan harapan
cecita yang tinggi menjulang
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpanTerpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus beraniLalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citakuDi mercu

Bridge:
Aku mencari kekuatan dalam kelemahan
Aku temui kejayaan dalam keberanian

Moga lagu nie menjadi inspirasi kepada sahabat2 yg juga sedang berjuang esp 'Adik and Ell'....All the best to us, ok?

Wassalam.....

No comments: